FANDOM

Leć , Leć , póki możesz
Totalna Porażka trudna rozgrywka
Lindsay w samolocie
Premiera

Kanada

31.07.2015
Premiera Usa 31.07.2015
Premiera Poland 01.08.2015
Numer odcinka 00
Zadanie Brak
Zwycięstwo Nikt
Przegrana Brak
Wyeliminowany/a Nikt
Nawigacja
Poprzedni odcinek
Totalna Porażka : Chaos w Mieście
Następny odcinek
Witajcie na Wyspie Wawanakwa
Tylko Brak Dat w Usa i Kanadzie !!
Ten artykuł/sekcja jest ukończony bądź podoba się Headminowi i myśli HeadAdmin że to skończone / na tymczasowo bądź całkowicie .

Dawid.K , Mateusz.G , Marek.P i Piotr.K się spotykają przed rozpoczęciem sezonu i lecą samolotem na Nową wyspę dochodzi do małej sprzeczki .

Fabuła :

Piotr wita w nowym sezonie mówi że czeka ich kilka nowych osób + dużo zabawy , zdrad intryg , przyjaźni i wrogości rodzinnej . Piotr mówi że Dawid.K czeka już w samolocie za nim wszedł Mateusz.G uciekająca Absolwentka Sadie ucieka przed Ezekielem , Ochroniarz pozbywa się Ezekiela .

Piotr przywitał całą trójkę i powiedział że oni Polecą , Dawid. powiedział że nigdzie nie poleci z Mateuszem , więc Piotr powiedział aby ze sobą nie rozmawiali . Po Jakimś czasie do samolotu nowy współprowadzący . Jest wzmianka że reszta zawodników przyjeżdża na własny zakres . Zaczęła się kłótnia o to że Marek miał wystąpić w sezonie a nie współprowadzić więc Piotr Podczas ze złości że się wyzywają nie ładnie wywala ich ze spadochronami z samolotu i odchodzą na wyspę pieszo Mateuszowi się rozrywa spadochron i bezpiecznie wpada do wody. A Piotr i Marek lecą na miejsce . Wtedy Mateusz powiedizał no to pięknie prawie jesteśmy na miejscu musimy dopłynąć Dawid podziwiał rekine Mateusz chciał chwycić bo myślał że ktoś się za niego przebrał , wyczuł Kła i zaczął uciekać .

Galeria :

Ciekawostki :

  • odcinek został najprawdopodobniej zakazany przez to że Mateusz cały czas jak spadał do wody krzyczał F*ck i wyzywał Dawida od B*tch .