FANDOM

TPWkP: Podsumowanie I : To najgorsze podsumowanie
TDVvN: Aftermatch I :The worst Aftermatch
Sezon 4, Odcinek 07
align=center colspan=2 Szablon:!!
Logo Podsumowania Totalnej Porażki Weteranów kontra Początkujacych
Premiera

Kanada od :18.06.2016 ~ 4: 30 do :18.06.2016 ~ 5: 42

Premiera Usa od :18.06.2016 ~ 4: 30

do :18.06.2016 ~ 5: 42

Premiera Poland od 04.07.2016 16 : 20

do 04.07.2016 17 : 18

Występ(y) Odpadnięci :

Władysław.K Michał.K Dawid.K Mateusz.P Kornelia.M Przemysław.M

Lista odcinków
poprzedni
"Jeden zdrajca"
następny
"Wpadka Barbary"
Ostatnie 6 osób które wyleciało ( Władysław.K , Michał.K , Dawid.K , Mateusz.P , Kornelia.M , Przemysław.M ) wystąpi na dzisiejszym podsumowaniu o czym będą rozmawiać a o co będą pytania w pierwszym podsumowaniu tego sezonu ??

Fabuła

Piotr przywitał przegranych i powiedział że mogą zadać kilka pytań i dowiedzieć się od Piotra czegoś więcej a potem to on zada kilka pytań . Wtedy Dawid zaczął gadać :o chwilę najpierw pokicał a potem spytał kto na niego głosował a Kornelia powiedziała to : Spadaj xddd nie znam się zrobiona jestem xf Piotr Powiedział że to Najgorsze podsumowanie jak widzi na razie potem Dawid spytał czy Michał na niego głosował Piotr że nie ale zagłosowała na niego Wiktoria Dawid krzyczał że chcę wrócić przez chwilę ale potem nie wrócił Potem Mateusz zaczął gadać że mu pies paluszki strawia Piotr potem zaproponował im że mogą wymyślić wyzwanie dla zawodników jeżeli chcą i Spytał mateusza jak się czuję z tym że każdego na początku sezonu swoim tekstem zdenerwował a nawet prowadzącego jednak Mateusz nic nie odpowiedział ... i tak skończyło się podsumowanie I.

Ciekawostki :

  • W amerykańskiej i Kanadyjskiej Wersji jak przemysław opuszcza konfę to powiedział: " Mieliście mnie idioci nie dodawać " - w Polsce ta scena została wycięta .
  • W polsce również zostało wycięte ich siedzenie i nic nie robienie

Galeria :