FANDOM

Zdrajca
Sezon 1 , Odcinek 07
Przemiana
Premiera

Kanada 12.07.2015

Premiera Usa 24.04.2015
Premiera Poland 14.07.2015
Wyzwanie wysłać najwięcej zdjęć postaci ( 52 )
Zwycięzca/y Drużyna Niepodobni Gwiazdorzy
Wyeliminowana/y Prawie Marek.P
Przewodnik odcinków
Poprzedni
Kapitanka Sadie wraca do gry
Następny
Już po tobie

Co się wydarzyło że Marek nie wyleciał ?? , przecież większość drużyny na niego zagłosowała .

Fabuła :

Wczesnego ranka Piotr budzi zawodników by wykonali zadanie czyli wysłali najwięcej zdjęć osób z Totalnej Porażki . Piotr powiedział że przeliczył 52 osoby z serii Totalna Porażka była wielka rywalizacja między Natrętnymi Kamerzystami a Niepodobnymi Gwiazdorami w drużynie pierwszej wysyłał Marek i Dawid w drugiej zaś Mateusz i Kaczor . Pierwsi zaś skończyli Mateusz i Kaczor z 52 : 50 niestety Dawid nie chcąc głosować na siebie musiał zagłosować na Marka a Marek nie chcąc głosować na siebie zagłosował na siebie poświęcił się Kasia zagłosowała po raz pierwszy w tym przypadku na Marka bo Kaczor jej ponoć kazał . ( Potem okazuje się to kłamstwem ) . Kamil Łukasz na nikogo nie zagłosował . Było wiadome kto już odpadnie i Piotr zasugerował Markowi że może wykonać jedno razową przemianę , Marek się zgodził ale nie wiedział o co chodzi i stał się Sadie przy Piotrze , Dawidzie i Mateuszu . Mateusz był na początku nieszczęśliwy że Piotr tak postąpił ale potem zrozumiał i się zgodził . Dawidowi było przykro że wtedy zagłosował akurat na Marka a nie na kogoś innego . Ale wierzył to co powiedział w poprzednim odcinku że już nie przegrają z przeciwnym drużyną dlatego na niego zagłosował pod koniec odcinka Katie wraca przyjeżdża Sadie i wszystko od dobrze się kończy Piotr mówi ( prawie ) bo Adam.N musiał zmienić drużynę na przeciwną z powodu wygranej , Mateusz i Kaczor nie spodziewali się takiego posunięcia z Piotra , Adam w sumie myślał że będzie teraz lepiej bo będzie u boku kogoś kto pierwszy poznał się z Piotrem przed jego sezonami i dowodzi po części jego seriami .

Ciekawostki :

  • Jest to pierwszy odcinek w którym zawodnik który wyleciał przez głosowanie wraca jeszcze raz w tym samym odcinku .
  • Piotr zapomniał o wielu innych postaciach z sezonów orginalnej Totalnej Porażki w tym np : Chris , Szef Hatchet , Statyści , Gość z piłą i takim hakiem i wiele innych .

Galeria :

Love

Dawid żegna się z Markiem bo myśli że on już nie wróci

End Episode 7 01

End_Episode_7_01

Powrocik

Marek który odpadł przez głosowanie wraca jeszcze tego samego dnia jako Sadie , nie już jako Katie .